понеділок, 2 квітня 2018 р.

Молодь обирає здоров'я!

Ніхто не буде заперечувати, що здоров’я у житті – найбільший скарб. Ті, хто стоять на порозі майбутнього, розуміють істину: тільки здоров’я дасть можливість знайти улюблену професію, приміряти на себе різні ролі, опанувати будь-яку справу, впевнено йти до омріяних вершин.
30 березня 2018 року у Ялинцівському СБК відбувся районний етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я».
Районний фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров’я» є етапом Всеукраїнського фестивалю-конкурсу і щорічно проводиться з метою популяризації та пропаганди серед молоді здорового способу життя, запобігання негативним проявам у молодіжному середовищі, виявлення та підтримки талановитої молоді, організації змістовного дозвілля.
Нашу школу представляла команда «Екстрим» у складі: Шаполової К., 7 клас; Бутимової Є., Герасимової К., Євладенко В., Нікішічкіної О. – 8 клас; Лукаш А. та Христич Є. – 10 клас.

Дівчатка, ви у нас найкращі і супер молодці, ми горді за вас!


Немає коментарів:

Дописати коментар