середа, 25 жовтня 2017 р.

Тиждень родинного виховання

Сім'я - перше джерело, з якого починається 
велика ріка почуттів і переконань.
                                                                                       В.О.Сухомлинський

Сім’я – найдревніша і найстійкіша соціальна спільність. Виникнувши на зорі людства, вона пройшла через багатовікову історію, являючи собою унікальну опору суспільства.
Сім’я відновлює духовні і фізичні сили людини, заряджає її енергією для активної участі в суспільному житті. В ній відбувається не тільки фізичне народження людини, але і первинна соціалізація і виховання, духовне дозрівання особистості.
З 23 жовтня по 27 жовтня в школі проходить Тиждень родинного виховання. Учні мають можливість познайомити з традиціями та реліквіями своїх сімей, взяти участь у тренінгу та разом з батьками взяти участь у родинному святі.

ВІВТОРОК 24.10.2017

Виставка " Реліквії моєї сім'ї"


СЕРЕДА 25.10.2017

Виставка "Золота осінь"

П'ЯТНИЦЯ 27.10.2017

Свято "Мама і я - спортивна сім'я"

Немає коментарів:

Дописати коментар