Сьогодні
понад 65 % молодих батьків, народжуючи дітей, не мають ані найменшого
уявлення про мету, завдання, форми та методи виховання дітей у сім’ї; 30 %
— керуються досвідом народної педагогіки, тобто виховують власних дітей так, як
їх самих виховували батьки. І лише 5 % мають належні
психолого-педагогічні знання, ознайомлені з науково-педагогічною літературою.
Для
подолання проблем виховання потрібно підвищувати виховний потенціал сім’ї,
цілеспрямовано орієнтувати внутрішньосімейну взаємодію. На першому плані має
перебувати взаємодія школи, вчителя із сім’єю, спільна робота вчителя і
батьків, зумовлена спільністю цілей виховання дітей.
Кращий
порятунок від негативізму — дати можливість поспілкуватися одне із одним. Але,
можливо, не кожен із нас зацікавлений в тому, щоб батьки розговорились, і не
про що-небудь, а по суті? Чи готові ми бути вдячними за відвертість: адже їхня
відвертість може додати нам головного болю. Однак уся справа в тому, що їм,
батькам, це дуже потрібно. А отже, потрібно і нам.
20
жовтня у школі пройшли батьківські збори у 2,3, 5-10 класах. Теми, які
розглядалися обрали спільно з дітьми і батьками:
2
клас – Як навчити дитину готувати домашні завдання (класний керівник Синьоока
В.О.)
3
клас – Агресія та шляхи її подолання (класний керівник Гошкодеря В.С.)
5
клас – Чи добре ми знаємо свою дитину (класний керівник Болдир О.О.)
6
клас – У родинному колі (класний керівник Радько І.П.)
7
клас – Батьківська кав’ярня (родинне свято) (класний керівник Звиногровська Н.Б.)
8
клас – Вчимося розуміти дітей (класний керівник УхнальЛ.Д.)
9
клас – Я знаю свою дитину (свято-гра) (класний керівник Родак О.О.)
10
клас – Формування у підлітків відповідальності за свої дії та вчинки (класний керівник
Радько Я.С.)
Практичний
психолог Антошко О.І. підготувала цікаві та корисні поради для батьків 3 та 6
класів. Директор школи Свеколкіна В.В. відповіла на запитання батьків щодо
організації освітнього процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар