понеділок, 23 жовтня 2017 р.

Співпраця на засадах партнерства

Сьогодні понад 65 % молодих батьків, народжуючи дітей, не мають ані найменшого уявлення про мету, завдання, форми та методи виховання дітей у сім’ї; 30 % — керуються досвідом народної педагогіки, тобто виховують власних дітей так, як їх самих виховували батьки. І лише 5 % мають належні психолого-педагогічні знання, ознайомлені з науково-педагогічною літературою.
Для подолання проблем виховання потрібно підвищувати виховний потенціал сім’ї, цілеспрямовано орієнтувати внутрішньосімейну взаємодію. На першому плані має перебувати взаємодія школи, вчителя із сім’єю, спільна робота вчителя і батьків, зумовлена спільністю цілей виховання дітей.
Кращий порятунок від негативізму — дати можливість поспілкуватися одне із одним. Але, можливо, не кожен із нас зацікавлений в тому, щоб батьки розговорились, і не про що-небудь, а по суті? Чи готові ми бути вдячними за відвертість: адже їхня відвертість може додати нам головного болю. Однак уся справа в тому, що їм, батькам, це дуже потрібно. А отже, потрібно і нам.
20 жовтня у школі пройшли батьківські збори у 2,3, 5-10 класах. Теми, які розглядалися обрали спільно з дітьми і батьками:
2 клас – Як навчити дитину готувати домашні завдання (класний керівник Синьоока В.О.)
3 клас – Агресія та шляхи її подолання (класний керівник Гошкодеря В.С.)
5 клас – Чи добре ми знаємо свою дитину (класний керівник Болдир О.О.)
6 клас – У родинному колі (класний керівник Радько І.П.)
7 клас – Батьківська кав’ярня (родинне свято) (класний керівник Звиногровська Н.Б.)
8 клас – Вчимося розуміти дітей (класний керівник УхнальЛ.Д.)
9 клас – Я знаю свою дитину (свято-гра) (класний керівник Родак О.О.)
10 клас – Формування у підлітків відповідальності за свої дії та вчинки (класний керівник Радько Я.С.)
Практичний психолог Антошко О.І. підготувала цікаві та корисні поради для батьків 3 та 6 класів. Директор школи Свеколкіна В.В. відповіла на запитання батьків щодо організації освітнього процесу.

Немає коментарів:

Дописати коментар