вівторок, 28 листопада 2017 р.

Тиждень здоров'я

Добути і зберегти своє здоров’я може тільки сама людина. 
М. Амосов

ПОНЕДІЛОК 27.11.2017

Інформаційна виставка "Перші кроки до здорового способу життя"


 Тренінг "Їжа та здоров'я" (8, 10 класи)

Мудрість видатних людей
Людство  з  давніх-давен  усвідомило  ціну  здоров’я,  присвячуючи  цій темі мудрі  думки,  які слугують  засобом  передачі  знань  і  досвіду старшого  покоління молодшому. З  розумінням цінності  здоров’я  і руйнівних  наслідків  хвороб випливає думка про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я. 
Багато  висловів  дійшло  до  нашого  покоління  від  древніх  лікарі філософів, вчених, дослідників,  письменників,  в  яких  стверджується  верховенство здоров’я над  усім  іншим  у житті.  Вони  не  тільки  констатують  факти,  а рекомендують  або відкидають,  застерігають або повчають,  схвалюють  або засуджують. Тож протягом тижня учні мають можливість познайомитися з висловами видатних людей.

ВІВТОРОК 28.11.2017

Конкурс малюнків "Здоровим будеш - все здобудеш" (1-7 класи)
Вікторина "Що я знаю про здоровий спосіб життя" (9 клас)

СЕРЕДА 29.11.2017

Рухлива перерва (1-10 класи)

ЧЕТВЕР 30.11.2017

Конкурс колажів "Він ближче, ніж ти думаєш" (8-10 класи)

П'ЯТНИЦЯ 01.12.2017

Вікторина "Молодь обирає здоров'я" (5 клас)

Немає коментарів:

Дописати коментар