Освіта
– невід’ємна складова більшості економічних та соціальних процесів, які
відбуваються у сучасному суспільстві, – є важливим чинником створення,
формування й вдосконалення людського капіталу та економічного розвитку держави,
який, в свою чергу, передбачає збільшення потреби у висококваліфікованих
фахівцях. Якісна освіта забезпечує ефективну підготовку кадрів для
національного господарства. За таких обставин маркетинг освітньої галузі може
знайти своє використання як один із найефективніших інструментів впливу, що
покликаний привести ринок освітніх послуг у відповідність до вимог часу.
Освітній
маркетинг – це один із напрямів діяльності з управління закладом освіти в
умовах ринкової економіки, який забезпечує дослідження попиту на освітні
послуги та певні знання понад встановлені державою стандарти, впливає на
розвиток освітніх потреб громадян шляхом розроблення й впровадження концепції
надання їм якісного освітнього продукту.
Директора
школи, якого не турбує власний авторитет і престиж школи, немає. Менеджер
педагогічної діяльності, а саме таким на сьогодні є директор школи, прагне,
щоб: а) школа мала свої переваги; б) давала якісну освіту; в) її любили учні;
г) її цінували їх батьки; д) їй віддавали належне органи управління. Крім того,
чи не найголовнішим для оцінки його діяльності директора на сьогодні є
конкурентоспроможність випускників школи в незалежному оцінюванні та подальшому
навчанні.
Саме
проблемам маркетингу в освіті був присвячений семінар директорів шкіл, що
відбувся 7 грудня на базі нашої школи.
Немає коментарів:
Дописати коментар