середа, 5 грудня 2018 р.

Тиждень Здоров'я в Потоківській школі


            Здоров'я школярів багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. На даний момент школа відіграє велику роль у розвитку здоров'я дитини, її ставлення до свого здоров'я, реальних дій і вчинків,які створюють умови для набуття здорового способу життя .
Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Людина, яка не хворіє почувається впевнено, бо вона усвідомлює, що керує своїм здоровям, є його господарем. Саме тому з раннього дитинства треба формувати навички щодо ведення здорового способу життя. З цією метою з 26 по 30 листопада у школі пройшов Тиждень Здоров’я.
Тиждень Здоров`я в школі – це завжди веселі, активні заходи, які подобаються всім школярам. Вони можуть не тільки брати участь в різних цікавих заходах, а й подихати свіжим повітрям, побігати і добре провести свій час.

Немає коментарів:

Дописати коментар