пʼятниця, 17 березня 2017 р.

Чи варто вести здоровий спосіб життя?

Спосіб життя – категорія, що віддзеркалює найбільш загальні й типові засоби матеріальної та духовної діяльності людей у поєднанні з природними та соціальними умовами. Оскільки спосіб життя в забезпеченні здоров’я є вирішальним, то першочергова роль у збереженні й формуванні здоров’я належить самій людині, її способу життя, її цінностям, установкам, ступеню гармонізації внутрішнього світу й ставленню до оточення.
«Здоров’я – цінність нашого життя» - саме таку назву мав тренінг для учнів 9 класу, який провела практичний психолог школи Антошко О.І. Під час заняття діти створювали модель здоров’я, вчилися «розпоряджатися власним життям», разом знаходи вихід із складних ситуацій, висловлювали думки щодо цінностей у житті. І на закінчення притча «Все в твої руках», яка стала підсумком заняття і заставила замислитися старшокласників над своїм відношенням до здоров’я.


Немає коментарів:

Дописати коментар